Brak produktów w koszyku.
Tytuł projektu: Wdrożenie produkcji innowacyjnych wegańskich kosmetyków do włosów w oparciu o metodę samodzielnego doboru składników.
Cel projektu: Wprowadzenie nowej linii kosmetyków, będących wynikiem prac B+R, do szerokiej dystrybucji rynkowej z przeznaczeniem na rynek krajowy i na eksport.
Zakres projektu:
– zakup środków trwałych niezbędnych do produkcji nowych wyrobów objętych projektem
– uruchomienie produkcji na skalę przemysłową i komercjalizacja / wprowadzenie nowych produktów do obrotu gospodarczego
Grupy docelowe: Wszystkie osoby pielęgnujące włosy (głównie powyżej 18 lat)
Planowane efekty projektu:
- Wprowadzenie innowacji produktowej i procesowej w wyniku zrealizowanych prac B+R
Wartość projektu: 3 009 748.50 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 1 469 670.00 PLN
Beneficjent: HISKIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
W latach 2021-2022 firma Hiskin realizuje projekt pn. „Wdrożenie wyników prac B+R w celu wprowadzenia na rynek innowacyjnej linii wegańskich kosmetyków dedykowanych włosom o różnej porowatości”
Nr projektu: RPMA.03.03.00-14-i691/21
Wartość projektu: 3 020 880,00 PLN
Wartość dofinansowania: 1 355 800,00 PLN
Celem projektu jest wdrożenie wyników prac B+R i wprowadzenie na rynek nowej linii wegańskich kosmetyków, z wysoką zawartością składników pochodzenia naturalnego, dedykowanych do włosów o różnej porowatości i uwzględniających równowagę PEH.
Planowane do implementacji w działalności firmy innowacje są wynikiem samodzielnie przeprowadzonych prac B+R, stanowiących nieopatentowaną wiedzę techniczną.
Aby wdrożyć do działalności firmy nowe kosmetyki konieczny jest zakup linii produkcyjnej, złożonej z następujących urządzeń:
- Mieszalnik z homogenizatorem 1000 L.
- Mieszalnik 2000 L.
- Linia do konfekcjonowania kosmetyków.
- Tubiarka.
- Zakręcarka.
- Etykieciarka.
Bezpośrednim rezultatem projektu jest także zwiększenie zatrudnienia oraz pozytywny wpływ na zasady zrównoważonego rozwoju oraz równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, pod działanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Tytuł projektu: Rozwój eksportu firmy HISKIN SP. z o.o.
Cel projektu: promowanie produktów, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych; wzrost konkurencyjności firmy oraz zwiększenie poziomu internacjonalizacji działalności gospodarczej.
Planowane efekty projektu:
- podpisanie kontraktów handlowych zagranicznych,
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu.
Wartość projektu ogółem: 119 800.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 95 840.00 PLN
Beneficjent: HISKIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Tytuł projektu: Wdrożenie wyników prac B+R w celu wprowadzenia na rynek innowacyjnej linii
kosmetyków do twarzy i ciała z opakowaniem posiadającym wbudowany masażer”.
Cel projektu: Celem projektu jest wzrost konkurencyjności firmy HISKIN poprzez wdrożenie wyników prac B+R, wykonanych samodzielnie od września 2021 do października 2022.
W wyniku realizacji inwestycji powstanie nowa linia kosmetyków składająca się z 18 produktów pochodzenia naturalnego.
Efekty projektu:
- Wprowadzenie innowacji procesowej w wyniku zrealizowanych prac B+R
Wartość projektu: 405 900,00 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 264 000,00 PLN
Beneficjent: HISKIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ